Met l'auberge espagnole kan u de handel ervaring testen

Geschreven door BrusselsLife Team - 16 mrt. 2016, 00:00 (Bijwerken: 12 jan. 2022, 04:40)
Met l'auberge espagnole kan u de handel ervaring testen
De pop-up store in de Europese wijk doet een nieuwe oproep aan kandidaten! U krijgt de kans om uw commerciële project gedurende 3 maanden uit te proberen en daarbij te profiteren van een gunstige huurprijs en coaching door het Regionaal Handelsagentschap Atrium.Brussels.

Een nieuwe onderneming opzetten is niet gemakkelijk. Administratieve rompslomp, financiering, de weg ligt vol struikelblokken... om nog maar niet te spreken van de twijfel: en als u product niet aanslaat? Om de ontwerpers en ambachtslieden een duwtje in de rug te geven en hun een ruimte te bieden waar ze hun producten kunnen uitproberen, bieden Atrium.Brussels en de gemeente Etterbeek de Auberge espagnole aan, een pop-up store met 100% europese producten.

Wegens zijn succes is deze pop-up store op zoek naar nieuwe huurders voor een periode vanaf 1 november 2017. Er staat een informatiebijeenkomst gepland voor woensdag 18 mei van 17.00 tot 19.00 uur en op 31 mei van 17.00 tot 19.00 uur. lnschrijvingen via [email protected]

Concept

De pop-up store van 69 m2 bevindt zich aan de Waversteeg 331 te Etterbeek, vlakbij het Jourdanplein. De winkelruimte is moduleerbaar en meerdere ontwerpers, ambachtslieden en kunstenaars kunnen er tegelijkertijd gebruik van maken. De huur is voordelig: 350 euro per maand. De "huurders" profiteren ook van een persoonlijke coaching.

Alle start-ups zijn toegestaan, behalve horeca en het concept benadrukt vooral europese producten: Scandinavische meubelen, Italiaans lederwerk, Belgische bieren... Kortom: producten die in Europa ontworpen of gefabriceerd zijn, die Europa vertegenwoordigen.

Urban Gardner 

Humor, cocktails en terrariums

Van vorige huurders vertegenwoordigde Drink it Fresh een werkelijk toegevoegde waarde wat betreft de mediatisering. Urban Gardner, die terrariums, of mini-biotopen voor binnenshuis maakt, vond de coachingsessies "heel afwisselend, compleet en vooral nuttig" Tenslotte 'Mieu' concept store in decoration denkt dat "door de pop-up store geëxperimenteerd kan worden met de verkoop en de keuze van de producten. Maar ook om meer te weten te komen over de klanten, die tenslotte niet altijd is wat ze verwachtte: vaak ouder en vaker man!" ... Kortom, de eerste geluiden zijn vooral positief.

Uw business is misschien wel de volgende! De kandidaatstelling voor eind 2017 is geopend. U kunt uzelf tot 5 juni bekend maken. Meer informatie op Atrium.Brussels.

Vond je dit artikel leuk?

Deel het

Volgend artikel laden...

Rapport

Elke week, nieuwe inhoud in uw mailbox

Newsletter

Découvrez plus de 12 000 adresses et événements

Profitez de toutes les sections de BrusselsLife.be et découvrez plus de 12 000 adresses et un grand choix d'événements, d'informations et de conseils et astuces de notre écriture.

Brusselslife.be
Avenue Louise, 500 -1050 Ixelles, Brussels,
02/538.51.49.
TVA 0472.281.221

Copyright 2024 © Brusselslife.be Tous droits réservés. Le contenu et les images utilisés sur ce site sont protégés par le droit d'auteur. la propriétaires respectifs.

www.brusselsLife.be/[email protected]